Biela pastelka bola ocenená. A hneď dvakrát... - Biela pastelka

Verejná zbierka Biela pastelka je už šiesty rok spojená s agentúrou Promiseo. Kreatívny tím nám pro bono pripravuje (nielen) pastelkovú kampaň. S potešením konštatujeme, že veľmi úspešne, pretože agentúra opäť bodovala v prestížnych súťažiach zameraných na tvorbu reklamných agentúr na Slovensku.

Dvakrát striebro

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz každoročne hľadá tie najlepšie projekty v oblasti digitálnej komunikácie. Porota pozitívne hodnotí najmä práce, ktoré vynikajú inovatívnym využitím technológií, vizuálnym prevedením, precíznym či netradičným spracovaním obsahu. A to naša agentúra opäť splnila. Opäť kampaň a jej poslanie posunuli o niečo ďalej, využívali pomoc umelej inteligencie a dali si záležať aj na dotiahnutom vizuálnom prevedení. Za svoju snahu získali od odbornej poroty Strieborný PIE v kategórii Nonprofit, teda projektom pre neziskové organizácie.

Tím agentúry Promiseo

Tím agentúry Promiseo

 

S kampaňou Len si to predstav… bolo Promiseo úspešné aj na súťaži PROKOP, ktorá je zameraná na najlepšie PR projekty na Slovensku. V rámci nej získali ďalšie druhé miesto v kategórii Nonprofit projektov.

Pripomeňme si reklamný spot verejnej zbierky Biela pastelka 2023:

https://www.youtube.com/watch?v=_h76srRsjkE

 

S akými pocitmi prijali výhru a čo očakávajú od nasledujúceho ročníka Bielej pastelky sme sa opýtali Márie Duffekovej a Tomáša Klobušníka z kreatívneho tímu Promiseo (rozhovor vznikal po Digital PIE).

Čakali ste, že budete opäť úspešní v rámci súťaže Digital PIE?

Skôr by sme povedali, že sme vo výhru dúfali. Aj preto, lebo Biela pastelka je taká naša srdcovka a každý rok sa nesmierne tešíme z vytvorenej kreatívy a z toho, ako ňou môžeme pomôcť nevidiacim a slabozrakým. Je ale pravda, že tento ročník priniesol extrémny nárast prihlásených prác, čiže presadiť sa medzi konkurenciou bolo náročné. Už to, že sme získali shortlist (pozn.: nomináciu), bol pre nás úspech. Vyhlásenie 2. miesta nás potešilo o to viac, že sme ho obhájili z minulého roka.

Aká bola reakcia kreatívneho tímu, keď vám oznámili striebornú priečku?

Veľmi sa tešili z úspechu. Na kampani makal niekoľko mesiacov veľký tím ľudí, a aj tí, pod ktorých kompetenciu tvorba kampaní pre Bielu pastelku nespadá, pociťovali zadosťučinenie z výhry.

Čo pre vás ocenenie znamená?

Znamená pre nás hlavne to, že kampaň, pri ktorej sa môžeme kreatívne vyžiť, rezonuje aj u ďalších odborníkov v oblasti digitálneho marketingu. Je pre nás záväzkom pokračovať v kvalitnej práci a prichádzať s ďalšími kreatívnymi nápadmi, ktorými pomôžeme ľuďom so zrakovým postihnutím.

Máte prehľad, koľké ocenenie pre Pastelku to už je? Je to skôr motivujúce či zaväzujúce?

Aktuálne ide už o 6 ocenení, ktoré sme s kampaňou pre Bielu pastelku získali. Je to pre nás neuveriteľne motivujúce, pretože vidíme, že naša práca má zmysel. Ale je to aj záväzok – voči Bielej pastelke, agentúre Promiseo, aj nám samým – aby sme sa neustále kreatívne posúvali vyššie.


Začiatkom mája sa pripravoval nový pastelkový spot, ktorý už v prípravnej fáze vyzerá veľmi zaujímavo. Držíme päste, aby opäť všetko do seba zapadlo ako správne puzzle a potešilo nielen oko divákov, darcov, ale aj odbornej poroty.

 

Články súvisiace s témou